Els infants utilitzaràn les mans i la seva imaginació per acabar creant diferents peces de ceràmica ben creatives! Aquesta activitat fomenta la concentració, la paciència i la destresa manual, alhora que estimula la imaginació i la sensibilitat artística dels nens i nenes. És una forma divertida d'aprendre sobre l'art i experimentar amb diferents tècniques ceràmiques.
ACTIVITATS CREATIVES I ARTÍSTIQUES


Treballarem la percussió i gaudirem amb el ritme a través de la màgica experiència de formar part d'un conjunt instrumental de percussió. També treballarem l'àmbit més musical amb els infants d'una forma divertida, aprendrem el llenguatge musical i ens hi iniciarem, treballant valors com la dedicació, la constància i l'estima pel que fan.

En aquesta extraescolar aprendrem els conceptes bàsics de la creació de pàgines web i crearem la nostra pròpia!

Llum, càmera i acció! En aquesta extraescolar els infants aprendran moltes coses sobre el sèptim art!
Es podran convertir en actors i actrius, en guionistes, càmeres, directores i tot el que s'animin a ser! Tractarem l'audiovisual segons els seus interessos, ens aproparem al món del cinema i estimularem la creativitat i la imaginació dels nens i nenes!
Es podran convertir en actors i actrius, en guionistes, càmeres, directores i tot el que s'animin a ser! Tractarem l'audiovisual segons els seus interessos, ens aproparem al món del cinema i estimularem la creativitat i la imaginació dels nens i nenes!

L’activitat de teatre des de la vessant lúdica amb el joc com a contingut principal. L’objectiu no és formar actors o actrius, sinó despertar el plaer per la creativitat i la expressió, aconseguint que els nens i nenes s’alliberin de prejudicis o timideses. També treballem les emocions per a infants a través de l'expressió artística.

Propostes conjuntes de dibuix, pintura i volum que ens ajudaran a desenvolupar eines per dur a terme els nostres propis projectes. On es dignifica l’art i es revaloritza la plàstica. A càrrec de Jordi Colilles, professor titulat i artista targarí amb anys d'experiència en el món de les arts plàstiques dirigides a infants per estimular la creativitat i el creixement artístic.

Taller per familiaritzar-se amb el món dels fils i de les agulles i altres manualitats. Els alumnes començaran a crear els seus petits treballs. Creativitat a través del teixits, expressant-se per si mateixos i desenvolupant el pensament abstracte.

Diverteix-te creant d’una manera divertida i amena. Converteix-te en un artista tot creant magnífiques manualitats amb tot tipus de materials. Es combinaran les manualitats amb dinàmiques i activitats de pintura i dibuix treballant diferents tècniques, com les ceres, els llapís de colors i pintura amb pinzell.

L’activitat persegueix crear un espai on els infants gaudeixin del plaer que suposa crear i endinsar-se en el món de la màgia i la fantasia. Totes elles prendran com a punt de partida el joc i caminaran cap a l’expressió, el teatre, la plàstica i el llenguatge creatiu.

Aquest taller està pensat pels nens i nenes d’Educació Infantil. Mitjançant aquesta activitat els farem viatjar a través de l’atractiu món dels contes, combinant els elements imaginaris amb el treball manual, cançó, dansa, expressió, titelles, jocs...

Taller per iniciar-se en el coneixement i el plaer d’experimentar la creativitat culinària i els aliments, descobrint la gran varietat de menjars de les nostres terres. Amb aquesta extraescolars es vol insistir en la importància d'una alimentació saludable i equilibrada. També es vol fomentar el treball en equip i les habilitats tècniques dels infants a la cuina.

Ens divertirem a partir de la música i els seus elements (sons, ritmes, melodies, harmonia...) Amb la musicoteràpia, es treballa i es promou la comunicació, la relació amb els altres, l'aprenentatge, la mobilització, l'expressió, l'organització... Taller impartit per una musicoterapeuta qualificada.

Vine a aprendre i a gaudir amb el ritme a través de la màgica experiència de formar part d'un conjunt instrumental de percussió; amb instruments variats i tot l'equipament necessari per descobrir la música d'es d'una òptica divertida, col·lectiva i plena d'interacció social.

Una activitat per gaudir. Treballarem el món del circ a través de la figura del clown, sempre des d'una vessant psicomotriu, obtenint un millor coneixement i control del moviment del propi cos, treballant habilitats disteses com exemple salts, equilibris, etc. També crearem les nostres pròpies eines de circ (malabars, xancles, etc).

Es tracta d'una activitat molt divertida pels infants. Els alumnes milloren el seu sentit de l'audició, incrementen la seva percepció, creativitat i sincronització a través dels instruments. Aprendrem el llenguatge musical i ens hi iniciarem treballant valors com la dedicació, la constància i l'estima pel que fan.

Activitat gestionada per Gems fet a mà. L'activitat es caracteriza pel seu valor creatiu i de llibertat d'expressió, però sobretot d'experimentació amb les arts plàstiques i l’univers dels fils. Dins d'un ambient recreatiu buscarem desenvolupar diferents manualitats de costura treballant amb teixits.

Vine a aprendre i a gaudir amb el ritme a través de la màgica experiència de formar part d'un conjunt instrumental de percussió; amb instruments variats i tot l'equipament necessari per descobrir la música d'es d'una òptica divertida, col·lectiva i plena d'interacció social.