Activitat d’introducció a la lògica del pensament computacional i la programació a través de peces de Lego. En aquesta activitat treballarem diferents aspectes de la ciència, la matemàtica, la programació i la llengua a partir de la construcció de robots de lego.
OFERTA EXTRAESCOLARS MARIA MERCÈ MARÇAL


Classes musicals que combinen la gimnàstica i el ball a través del joc. Milloren la concentració, la confiança en un mateix, augmenten el metabolisme i milloren la coordinació. Ballant al ritme de tota mena de músiques s'aconseguirà millorar la coordinació, la flexibilitat, experimentar diferents formes i possibilitats de moviment i sobretot riuran una bona estona sense parar de moure el cos.

Iniciació al skate. Aconseguiràs independència i seguretat patinant, millorant l'equilibri, l'agilitat i la concentració.

Aquesta activitat té com a objectiu apropar als infants al ioga, oferint-los un espai de confiança i calma on des del joc, s’experimentin i es coneguin a sí mateixos, mitjançant les seves sensacions, i en relació al moviment, l’espai, la postura i els altres. Tot això combinant dinamisme i quietud, interiorització i exteriorització, meditació i descans.

Varietat molt rica d’experiències motrius on s’aprenen aspectes tècnics i tàctics de diferents esports. El joc serà el protagonista indispensable de totes les sessions, ja que gràcies a aquest, els nostres alumnes poden assolir un millor coneixement dels continguts que se’ls hi presenten.

Activitat on els infants aprenen a moure’s amb un medi nou (els patins) d’una forma lúdica i a través del joc. Esport que aporta molts beneficis, tant físics com artístics i/o motricitat. El participant aprendrà a moure el cos i desplaçar-se sobre rodes, tant si són patins de 4 rodes com patins en línia.

Propostes conjuntes de dibuix, pintura i volum que ens ajudaran a desenvolupar eines per dur a terme els nostres propis projectes. On es dignifica l’art i es revaloritza la plàstica. A càrrec de Jordi Colilles, professor titulat i artista targarí amb anys d'experiència en el món de les arts plàstiques dirigides a infants per estimular la creativitat i el creixement artístic.

Taller per iniciar-se en el coneixement i el plaer d’experimentar la creativitat culinària i els aliments, descobrint la gran varietat de menjars de les nostres terres. Amb aquesta extraescolars es vol insistir en la importància d'una alimentació saludable i equilibrada. També es vol fomentar el treball en equip i les habilitats tècniques dels infants a la cuina.

Extraescolar a càrrec de l'acadèmia Israel. Juga i practica escacs potenciant la memòria i la capacitat de concentració, des de la diversió i la màgia del joc. La naturalesa intel·lectual del joc ajuda a desenvolupar les capacitats intuïtives i estratègiques del nen/a en un entorn de respecte i educació. També potencien l’augment de la capacitat d’atenció i concentració, la millora de raonament lògic i de la memòria. Aprendre a estar en silenci serveix per fomentar i reforçar l’adquisició dels hàbits d’estudi i, en conseqüència incideix positivament en la millora del rendiment escolar

Activitat a càrrec de CEACA. L'handbol és un esport on destaca la rapidesa, l'agilitat i el treball en equip com a objectiu principal. És un esport que ajuda a desenvolupar el sistema motor i cognitiu dels infants a través de tàctiques i estratègies. Es treballen cames, braços, tronc i mans. També és important el treball que es realitza de postura i concentració.

Green Valley focalitza l’aprenentatge en L’EXPRESSIÓ ORAL, eina bàsica per la comunicació, d’aquesta manera els alumnes aprenen anglès intuïtivament, de la mateixa forma que aprenen la seva pròpia llengua materna! Amb aquesta metodologia, els nens aprenen anglès utilitzant tots els seus sentits, amb jocs, cançons, moviments i sempre en un ambient distès i amè. La prioritat és entendre i parlar lliurement. I el més important, els nens no perden l’interès per l’aprenentatge de l’anglès, segueixen motivats!!! Actualment seguim el sistema metodològic i d’aprenentatge de la Universitat de Cambridge a partir del cicle superior de primària. Aquests coneixements són certificats a través dels diferents exàmens oficials.

Amb un enfocament comunicatiu, a New School construirà els fonaments i adquirirà les destreses per al domini global de l’anglès. Gràcies a una metodologia que evoluciona amb l’edat i els objectius de cada etapa, desenvoluparà les quatre 4 habilitats imprescindibles per assolir una competència avançada en qualsevol llengua: entendre, parlar, llegir i escriure. Curs a curs, treballarà continguts ben estructurats avançant progressivament fins al nivell C1 i acreditar-lo amb un certificat oficial.

Kitsune és un programa d'estimulació primerenca dirigit a nens d'Educació Infantil, de 4 a 5 anys, que treballa a partir d'una metodologia en tres dimensions: matemàtiques multisensorials, intel·ligència emocional i psicomotricitat. L'aprenentatge vivencial, la manipulació i l'experimentació a través del joc, l'emoció i la motivació són algunes de les seves peces clau i ajuda als infants a adquirir una sèrie de competències imprescindibles per al seu desenvolupament.

El programa ALOHA Mental Arithmetic utilitza l'àbac, un dels instruments de càlcul més antics que existeixen com a element clau per l'ensenyament de l'aritmètica mental. L'ús d'aquest instrument de càlcul, combinat amb diferents activitats i jocs de taula, permet millorar el desenvolupament de l'hemisferi dret del cervell, on resideixen la capacitat de memòria visual, la concentració i l'orientació, el control dels aspectes no verbals de la comunicació la intuïció, etc.

Es tracta d'una activitat molt divertida pels infants. Els alumnes milloren el seu sentit de l'audició, incrementen la seva percepció, creativitat i sincronització a través dels instruments. Aprendrem el llenguatge musical i ens hi iniciarem treballant valors com la dedicació, la constància i l'estima pel que fan.

Classes musicals que combinen la gimnàstica, els jocs i el ball coreografiat. Milloren la concentració, la confiança en un mateix, augmenten el metabolisme i milloren la coordinació.