En aquesta activitat, aprendrem a fer ús del teclat de l'ordinador. Millorarem la velocitat, el coneixement i la pràctica de documents bàsics, l'ús de paper de còpia i tabulacions, consolidant així els coneixements que es van adquirint.
OFERTA ACTIVITATS EXTRAESCOLARS ESCOLA EL VINYET
Activitat a càrrec de Club Tenis Taula de Solsona. Els nens i nenes aprendran les bases d'aquest esport, les seves normes. Amb el tenis taula es treballaran la coordinació, l'equilibri i l'autosuperació.
Activitat a càrrec de Raquel Tarrés. És la continuïtat de la psicomotricitat que els infants fan en horari lectiu i que tant els agrada. A través de la psicomotricitat sistèmica, la Raquel Tarrés d'Espai Somnis oferirà un espai de benestar i seguretat on s’afavoreix que els alumnes puguin esdevenir persones lliures i empoderades a través del joc simbòlic i la seva expressió. La pràctica psicomotriu, té com a objectiu promoure l'expressió de totes les possibilitats motrius, emocionals, cognitives i relacionals de l'infant i permet vetllar per la millora del desenvolupament i benestars personals i socials a través del cos.
A càrrec de Imagine School of English. L'objectiu principal és que els infants millorin el seu nivell en la llengua anglesa. Les classes seguiran diferents metodologies adaptades segons edat i nivell del grup, on predominaran les activitats col·laboratives, d’expressió, artístiques, rutines i on es treballin els valors, entre altres.
A càrrec del Jose Ángel. Juga i practica escacs potenciant la memòria i la capacitat de concentració, des de la diversió i la màgia del joc. La naturalesa intel·lectual del joc ajuda a desenvolupar les capacitats intuïtives i estratègiques del nen/a en un entorn de respecte i educació. També potencien l’augment de la capacitat d’atenció i concentració, la millora de raonament lògic i de la memòria. Aprendre a estar en silenci serveix per fomentar i reforçar l’adquisició dels hàbits d’estudi i, en conseqüència incideix positivament en la millora del rendiment escolar
A càrrec de Sàmara. El principal objectiu és que sortint d'escola els infants gaudeixin d'un espai de joc i aprenentatge a la natura. Un espai prou pautat per acompanyar-los a emocionar-se amb els seus colors, formes, textures, olors i sons perquè es vagin impregnant de la seva essència i la dels éssers vius que l'habiten, entre els quals nosaltres. Un temps prou lliure perquè puguin desenvolupar-s'hi sense presses, al ritme de la natura. El bosc de ribera, els camins entre camps de conreu i el bosc de Bartomeu seran la nostra aula. Tan sols quan faci molt fred o plogui adaptarem l'aula de bosc a una aula de l'escola i aprofitarem per manipular elements que haurem anat recol·lectant. Els observarem, els investigarem i deixarem volar la imaginació per fer art a partir d'alguns d'ells. *Mínim 10 infants i màxim 15 infants.
Activitat a càrrec de ÀTIC Taller Musical. Ens divertirem a partir de la música i els seus elements (sons, ritmes, melodies, harmonia...) Amb la musicoteràpia, es treballa i es promou la comunicació, la relació amb els altres, l'aprenentatge, la mobilització, l'expressió, l'organització... Taller impartit per una musicoterapeuta qualificada.
Activitat a càrrec de ÀTIC Taller Musical. Iniciació al món musical a través del Ukelele.
Mínim 4 alumnes i màxim 6 alumnes per sessió.
Mínim 4 alumnes i màxim 6 alumnes per sessió.
A càrrec de la Sara Parra. Espai per treballar el reconeixement i expressió d'emocions. Treball de l'autoconcepte i autoestima. El bon desenvolupament emocional dels infants és fonamental per a la seva vida, els permetrà desenvolupar-se al seu entorn i a la societat de manera saludable i crear relacions més estables, sanes i desenvolupar una adequada autoestima.
Pels infants de Petits, hi haurà monitoratge que acompanyarà el grup de natació de l'escola a l'Espaigua. Si voleu fer ús d'aquest acompanyament, cal que us hi inscriviu com si fos una activitat com la resta.
Aquest taller està pensat pels nens i nenes d’Educació Infantil. Mitjançant aquesta activitat els farem viatjar a través de l’atractiu món dels contes, combinant els elements imaginaris amb el treball manual, cançó, dansa, expressió, titelles, jocs...