CASAL DE TÉRMENS
Fes la teva inscripció


DATES:
Del 25 de juny al 5 de setembre de 2025


ESPAI:
Escola de Térmens


HORARIS:
Matí: 9h a 13h
Acollida matí: 8h a 9h
Menjador amb carmanyola: 13h a 15h


ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES:
Piscina cada dia de 11:30h a 13h.
És necessari tenir abonament; si no, caldrà pagar entrada diària.


CASAL:
Amb activitats lúdiques, creatives i d’expressió, adaptades a les edats d’I3 a 6è, basades en un eix d’animació que fomenta la convivència, l’autonomia i el treball cooperatiu.


PREUS SETMANALS (format mitjà):

Setmanes Preu total Preu/setmana
1 52,50€ 52,50€
2 103,00€ 51,50€
3 151,50€ 50,50€
4 198,00€ 49,50€
5 247,50€ 49,50€
6 297,00€ 49,50€
7 346,50€ 49,50€
8 396€ 49,50€
9 445,50€ 49,50€
10 495€ 49,50€
11 544,50€ 49,50€

SERVEIS COMPLEMENTARIS:

Servei Horari Preu/setmana Preu puntual
Menjador amb carmanyola 13h a 15h 20€ 5€
Acollida 1 hora 8h a 9h 13,5€ 3€
Acampada Última setmana de juliol 6€

EIX D’ANIMACIÓ:

Aquest estiu, viurem una gran aventura dins el món del circ amb el padrí Marcel·lí. Un vell director de circ ens convida a recuperar la màgia d’un espai ple d’emocions, personatges i reptes. Setmana rere setmana, descobrirem talents amagats i reviurem la il·lusió del circ!

1. Destinataris:

  • Infants d’infantil i primària. (De I3 a 6è)
  • Descompte del 5% a cada un dels germans/es.
    Hi ha l’opció de fer el pagament en 2 vegades.

2. Condicions de mínim d'inscripció:

  • Hi ha un mínim de 9 inscripcions/setmana perquè el Casalet pugui obrir i un mínim de 4 inscripcions/ setmana perquè es puguin tirar endavant les acollides. En cas de no poder realitzar-se s’informarà a les famílies.

3. Inscripcions:

  • S’ha de fer la inscripció per l’aplicatiu de Quàlia: app.lleurequalia.cat
  • A partir del dia 2 de juny no podem garantir que hi hagi places a totes les setmanes.
    S’ha de tenir l’abonament de la piscina, sinó s’haurpa de pagar l’entrada da les piscines cada dia.

4. Pagament:

  • La quota del casalet es girarà en un sol pagament.
  • S’ha de tenir l’abonament de la piscina, sinó s’haurpa de pagar l’entrada da les piscines cada dia.

5. Preus i promocions:

  • Preus promocionals fins el 1 de juny
  • A partir del dia 2 de juny s’augmentaran un 10% els preus.

6. Absències i anul·lacions:

  • En cas que l’infant no assisteixi dies puntuals del Casal, no es retornarà l’import dels dies no assistits, ja que el casal estarà en ple funcionament i les seves despeses consolidades.
  • En cas d’anul·lació o renúncia, amb causa justificada:
    • Fins 1 de juny es retornarà el 100% de l’import.
    • Del 2 al 21 de juny  es retornarà el 50% de l’import.
    • A partir del 25 de juny, un cop iniciada l’activitat, només es retornarà el 25% de l’import.
  • Aquest escalat de retorn és degut a cobrir costos de contractació personal, material, organització i gestió.

7. Normes del casal:

  • No es permet dur joguines, aparells electrònics o telèfons mòbils.
  • Quàlia no es responsabilitza del material extraviat, perdut o malmès.
  • Es reserva el dret de no deixar participar en les activitats aquells infants que no segueixin les recomanacions dels educadors, posin en perill la seva pròpia seguretat i/o la d’altres persones.
  • En casos extrems de mal comportament o d’actituds que atemptin contra la dignitat dels companys i companyes, la integritat de les persones o les instal·lacions, els infants poden ser expulsats de l’activitat puntualment o permanentment.

8. Seguretat i assegurances:

  • Quàlia té contractades les assegurances d’accidents personals i de responsabilitat civil que estableix el Decret 137/2003, de 10 de juny, de regulació de les activitats en el temps lliure en les quals participen menors de 18 anys.

9. Beques i ajudes:

  • No es contemplen ajudes per a famílies nombroses o monoparentals.

10. Acceptació de les condicions:

  • La inscripció i participació en les activitats del Casal suposa l’acceptació de les condicions generals i de participació.
    En cas que l'infant no assisteixi dies puntuals al casal, no es retornarà l'import dels dies no assistits, gefut a que el casal ja estarà en ple funcionament i les seves despeses consolidades

11. Contacte:

  • Per qualsevol dubte podeu trucar a la coordinadora de Quàlia o enviar un correu a casals@lleurequalia.cat.

1. Quan es gira la quota?
El gir bancaria es farà a principi de juliol. Si heu posat l'opció de 2 pagaments es gira la meitat a principi de juliol i l'altra meitat a principi d'agost. A principi de setembre es girarà tot el que quedi pendent.

En cas de cobrar setmanes que finalment no es realitzin, els retornarà la part proporcional.

2. En les estones de piscina, qui vigila els infants?
A totes les piscines que anem hi ha socorrista de la mateixa piscina, a la vegada, el monitor/a estarà amb tota l'atenció i acompanyant els infants en tot moment. Abans de començar el casal, es revisa i s'acorda el protocol amb els gestors de la piscina.

És obligatori portar "manguitos" o algun sistema de flotació, a tots els infants que no sàpiguen nadar.

3. Fins quan puc apuntar-me una altra setmana?
Sempre que hi hagi places, et pots apuntar al casal fins el dimecres de la setmana anterior.

4. Es pot apuntar dies puntuals o la meitat de la setmana?
No oferim aquesta opció, ja que la programació pedagògica de les activitats són setmanals i els infants perdrien el fil si no venen cada dia. I si només venen un dia no entendran el funcionament del casal i poden anar perduts. A més, a nivell organitzatiu ens és molt complicat la gestió dels grups d'infants i monitors amb tanta possibilitat d'altes i baixes.

5. On puc veure la programació d'activitats i material necessari?
Cap a mitjans de juny, un cop feta la formació amb tot l'equip de monitors penjarem una setmana model a la web. A part, cada setmana us entregarem l'horari corresponent amb les activitats concretes i tot el que necessiteu saber.
Hi ha un programa diferent cada setmana on treballem diversos valors. Cada setmana està relacionada amb un eix d'animació que ens introdueix totes les activitats que es van realitzant.

6. Com es fa la comunicació amb les famílies?
Ens comunicarem amb les famílies a través de l'aplicació de Quàlia. A l'app podreu veure les fotografies que publicaran els monitors i monitores, i també us podreu comunicar amb el/la coordinador/a en cas de necessitar-ho. També podreu parlar-hi cada dia en les entrades i sortides.

7. Com es gestionen al·lèrgies i medicacions?
Si algun participant està seguint un tractament mèdic o té alguna al·lèrgia cal indicar-ho a l'hora de fer la inscripció i també cal que s'indiqui en el full d'autorització que les famílies ompliran. També cal que es porti la medicació necessària per a cada dia, la recepta mèdica amb les dosis corresponents i l'autorització de subministrament de medicaments signats. El director/a del casal o monitor/a referent de l'infant seran els responsables de subministrar la medicació.