Fes la teva inscripció


DATES:
14, 15, 16 i 17 d’abril de 2025


ESPAI:
Sala 2 i saleta Victorina Vila


HORARIS:
MATÍ: 9h a 13h


PREUS:

PREUS PROMOCIONALS FINS AL 30 DE MARÇ

Servei

Preu

Matí de 9h a 13h

37,80€ / setmana

 


A ALBESA PINTEM LA PRIMAVERA!

El Pinzell Curtdeserrell ens explica que està passant una cosa molt estranya... la primavera està perdent els seus colors! Les flors ja no tenen colors vius, els arbres han perdut el seu verd brillant i fins i tot l’arc de Sant Martí sembla descolorit. Per sort, al casal ens embarcarem en una gran aventura plena de màgia, on pintarem, jugarem i farem activitats divertides per tornar l’alegria i els colors a la primavera. Amb la nostra energia, segur que aconseguirem que tot torni a brillar com mai! ✨

1. Destinataris:

  • Infants d’infantil i primària. (De I3 a 6è)

  • Descompte del 5% a cada un dels germans/es.

2. Condicions de mínim d'inscripció:

  • Hi ha un mínim per poder oferir el servei, en cas que no es pugui realitzar els serveis oferts s’avisarà a les persones afectades.

  • Casalet: mínim 9 inscrits.

3. Inscripcions:

4. Pagament:

  • La quota del casalet es girarà en un sol pagament.

5. Preus i promocions:

  • Preus promocionals fins el 30 de març.

  • A partir del dia 31 de març s’augmentaran un 10% els preus.

6. Absències i anul·lacions:

  • En cas que l’infant no assisteixi dies puntuals del Casal, no es retornarà l’import dels dies no assistits, ja que el casal estarà en ple funcionament i les seves despeses consolidades.

  • En cas d’anul·lació o renúncia, amb causa justificada:

    • Fins al 30 de març es retornarà el 100% de l’import.

    • Del 31 de març al 13 d’abril es retornarà el 50% de l’import.

    • A partir del 14 d’abril, un cop iniciada l’activitat, només es retornarà el 25% de l’import.

  • Aquest escalat de retorn és degut a cobrir costos de contractació personal, material, organització i gestió.

7. Normes del casal:

  • No es permet dur joguines, aparells electrònics o telèfons mòbils.

  • Quàlia no es responsabilitza del material extraviat, perdut o malmès.

  • Es reserva el dret de no deixar participar en les activitats aquells infants que no segueixin les recomanacions dels educadors, posin en perill la seva pròpia seguretat i/o la d’altres persones.

  • En casos extrems de mal comportament o d’actituds que atemptin contra la dignitat dels companys i companyes, la integritat de les persones o les instal·lacions, els infants poden ser expulsats de l’activitat puntualment o permanentment.

8. Seguretat i assegurances:

  • Quàlia té contractades les assegurances d’accidents personals i de responsabilitat civil que estableix el Decret 137/2003, de 10 de juny, de regulació de les activitats en el temps lliure en les quals participen menors de 18 anys.

9. Beques i ajudes:

  • No es contemplen ajudes per a famílies nombroses o monoparentals.

10. Acceptació de les condicions:

  • La inscripció i participació en les activitats del Casal suposa l’acceptació de les condicions generals i de participació.

11. Contacte:

1. Quan es gira la quota?
El gir bancaria es farà a principi de juliol. Si heu posat l'opció de 2 pagaments es gira la meitat a principi de juliol i l'altra meitat a principi d'agost. A principi de setembre es girarà tot el que quedi pendent.

En cas de cobrar setmanes que finalment no es realitzin, els retornarà la part proporcional.

2. En les estones de piscina, qui vigila els infants?
A totes les piscines que anem hi ha socorrista de la mateixa piscina, a la vegada, el monitor/a estarà amb tota l'atenció i acompanyant els infants en tot moment. Abans de començar el casal, es revisa i s'acorda el protocol amb els gestors de la piscina.

És obligatori portar "manguitos" o algun sistema de flotació, a tots els infants que no sàpiguen nadar.

3. Fins quan puc apuntar-me una altra setmana?
Sempre que hi hagi places, et pots apuntar al casal fins el dimecres de la setmana anterior.

4. Es pot apuntar dies puntuals o la meitat de la setmana?
No oferim aquesta opció, ja que la programació pedagògica de les activitats són setmanals i els infants perdrien el fil si no venen cada dia. I si només venen un dia no entendran el funcionament del casal i poden anar perduts. A més, a nivell organitzatiu ens és molt complicat la gestió dels grups d'infants i monitors amb tanta possibilitat d'altes i baixes.

5. On puc veure la programació d'activitats i material necessari?
Cap a mitjans de juny, un cop feta la formació amb tot l'equip de monitors penjarem una setmana model a la web. A part, cada setmana us entregarem l'horari corresponent amb les activitats concretes i tot el que necessiteu saber.
Hi ha un programa diferent cada setmana on treballem diversos valors. Cada setmana està relacionada amb un eix d'animació que ens introdueix totes les activitats que es van realitzant.

6. Com es fa la comunicació amb les famílies?
Ens comunicarem amb les famílies a través de l'aplicació de Quàlia. A l'app podreu veure les fotografies que publicaran els monitors i monitores, i també us podreu comunicar amb el/la coordinador/a en cas de necessitar-ho. També podreu parlar-hi cada dia en les entrades i sortides.

7. Com es gestionen al·lèrgies i medicacions?
Si algun participant està seguint un tractament mèdic o té alguna al·lèrgia cal indicar-ho a l'hora de fer la inscripció i també cal que s'indiqui en el full d'autorització que les famílies ompliran. També cal que es porti la medicació necessària per a cada dia, la recepta mèdica amb les dosis corresponents i l'autorització de subministrament de medicaments signats. El director/a del casal o monitor/a referent de l'infant seran els responsables de subministrar la medicació.
REUNIÓ DE FAMÍLIES 2023