DATES:
Del 25 de juny al 25 de juliol de 2025
ESPAI:
Casal del poble de Camarasa
HORARIS:
Acollida: 8:30h a 9h
Matí: 9h a 13h
Menjador amb carmanyola: 13h a 15h
ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES:
Piscina 3 dies a la setmana: dimarts, dimecres i dijous de 12h a 13h
CASAL RURAL:
Activitats diverses adaptades a l'entorn rural, amb infants de diferents edats. Un espai de convivència que promou la col·laboració, el respecte i l’aprenentatge compartit.
PREUS SETMANALS:
Setmanes | Preu total | Preu/setmana |
---|---|---|
1 | 79,00€ | 79,00€ |
2 | 156,00€ | 78,00€ |
3 | 231,00€ | 77,00€ |
4 | 304,00€ | 76,00€ |
5 | 380,00€ | 76,00€ |
SERVEIS COMPLEMENTARIS:
Servei | Horari | Preu/setmana | Preu puntual |
---|---|---|---|
Acollida 30 min | 8:30h a 9h | 7€ | 2€ |
Menjador amb carmanyola | 13h a 15h | 20€ | 5€ |
Acampada | última setmana de juliol | 6€ |
EIX D’ANIMACIÓ:
Aquest estiu, viurem una gran aventura dins el món del circ amb el padrí Marcel·lí. Un vell director de circ ens convida a recuperar la màgia d’un espai ple d’emocions, personatges i reptes. Setmana rere setmana, descobrirem talents amagats i reviurem la il·lusió del circ!

Infants d’infantil i primària. (De I3 a 6è)
Descompte del 5% a cada un dels germans/es.
Hi ha l’opció de fer el pagament en 2 vegades.
2. Condicions de mínim d'inscripció:
Mínim de 9 inscripcions/setmana per obrir el Casal.
Mínim de 4 inscripcions/setmana per obrir les acollides.
3. Inscripcions:
A través de l’aplicació de Quàlia: app.lleurequalia.cat
4. Pagament:
La quota es pot pagar en dos terminis.
5. Preus i promocions:
Preus promocionals fins a l’1 de juny.
A partir del 2 de juny, s’augmentaran un 10%.
6. Absències i anul·lacions:
No es retorna l’import dels dies no assistits.
Anul·lacions justificades:
– Fins a l’1/06: 100% retorn.
– Del 2 al 24/06: 50% retorn.
– A partir del 25/06: 25% retorn.
Aquest escalat cobreix costos de personal, material i gestió.
7. Normes del casal:
No es permet dur joguines ni aparells electrònics.
Quàlia no es fa responsable del material perdut o malmès.
Els infants que posin en perill la seva seguretat o la dels altres poden ser apartats.
En casos greus es pot aplicar expulsió temporal o definitiva.
8. Seguretat i assegurances:
Quàlia disposa de les assegurances que estableix el Decret 137/2003.
9. Beques i ajudes:
No es contemplen ajuts per a famílies nombroses o monoparentals.
10. Acceptació de les condicions:
Participar al casal implica acceptar totes les condicions generals.
11. Contacte:
Per a més informació, contacteu amb la coordinació o escriviu a casals@lleurequalia.cat.
El gir bancaria es farà a principi de juliol. Si heu posat l'opció de 2 pagaments es gira la meitat a principi de juliol i l'altra meitat a principi d'agost. A principi de setembre es girarà tot el que quedi pendent.
En cas de cobrar setmanes que finalment no es realitzin, els retornarà la part proporcional.
2. En les estones de piscina, qui vigila els infants?
A totes les piscines que anem hi ha socorrista de la mateixa piscina, a la vegada, el monitor/a estarà amb tota l'atenció i acompanyant els infants en tot moment. Abans de començar el casal, es revisa i s'acorda el protocol amb els gestors de la piscina.
És obligatori portar "manguitos" o algun sistema de flotació, a tots els infants que no sàpiguen nadar.
3. Fins quan puc apuntar-me una altra setmana?
Sempre que hi hagi places, et pots apuntar al casal fins el dimecres de la setmana anterior.
4. Es pot apuntar dies puntuals o la meitat de la setmana?
No oferim aquesta opció, ja que la programació pedagògica de les activitats són setmanals i els infants perdrien el fil si no venen cada dia. I si només venen un dia no entendran el funcionament del casal i poden anar perduts. A més, a nivell organitzatiu ens és molt complicat la gestió dels grups d'infants i monitors amb tanta possibilitat d'altes i baixes.
5. On puc veure la programació d'activitats i material necessari?
Cap a mitjans de juny, un cop feta la formació amb tot l'equip de monitors penjarem una setmana model a la web. A part, cada setmana us entregarem l'horari corresponent amb les activitats concretes i tot el que necessiteu saber.
Hi ha un programa diferent cada setmana on treballem diversos valors. Cada setmana està relacionada amb un eix d'animació que ens introdueix totes les activitats que es van realitzant.
6. Com es fa la comunicació amb les famílies?
Ens comunicarem amb les famílies a través de l'aplicació de Quàlia. A l'app podreu veure les fotografies que publicaran els monitors i monitores, i també us podreu comunicar amb el/la coordinador/a en cas de necessitar-ho. També podreu parlar-hi cada dia en les entrades i sortides.
7. Com es gestionen al·lèrgies i medicacions?
Si algun participant està seguint un tractament mèdic o té alguna al·lèrgia cal indicar-ho a l'hora de fer la inscripció i també cal que s'indiqui en el full d'autorització que les famílies ompliran. També cal que es porti la medicació necessària per a cada dia, la recepta mèdica amb les dosis corresponents i l'autorització de subministrament de medicaments signats. El director/a del casal o monitor/a referent de l'infant seran els responsables de subministrar la medicació.