
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS ESCOLA LA BASSA DE TORREGROSSA
Benvolguts/des mares i pares, des de l’AFA i Quàlia us fem arribar la proposta d’activitats extraescolars pel curs 2024 - 2025. Consulteu el funcionament de cada activitat, els preus i horaris i realitzeu la inscripció i pagament online.
Com funcionen les extraescolars de Quàlia?

OFERTA D'ACTIVITAS EXTRAESCOLARS
- LK Make
- Ioga
- Escacs
- Multiesports i psicomotricitat
- Ciència i experiments
- Mecanografia / Infomeca
- Anglès Green Valley
- Kitsune
- Natació
- La màgia dels contes

Activitat amb Robert Informatic (acadèmia de Balaguer) que consistirà en una iniciació a la creació de videojocs. Treballarem la part bàsica de microbit i programació de videojocs, en primer lloc, i ens endinsarem al desenvolupament d'aquest món emergent amb makecode arcade, sistema pioner a nivell de desenvolupament de vídeojocs. Com a novetat, farem servir l'eina Roblox Studio pel disseny de videojocs.

Els alumnes a través de la pràctica de Ioga aprendran a gestionar les emocions, augmentar la concentració i atenció, obtenint la màxima fortalesa i equilibri possible en tots els sentits. Tindran l'oportunitat d'exercitar la seva respiració aprenent així a relaxar-se i a fer front a l'estrès, a situacions conflictives i a la falta de concentració.

Juga i practica escacs potenciant la memòria i la capacitat de concentració, des de la diversió i la màgia del joc. La naturalesa intel·lectual del joc ajuda a desenvolupar les capacitats intuïtives i estratègiques del nen/a en un entorn de respecte i educació. També potencien l’augment de la capacitat d’atenció i concentració, la millora de raonament lògic i de la memòria. Aprendre a estar en silenci serveix per fomentar i reforçar l’adquisició dels hàbits d’estudi i, en conseqüència incideix positivament en la millora del rendiment escolar

Aquesta activitat té com a objectiu que cada participant treballi la motricitat segons la seva mobilitat i autonomia. Es treballarà la flexibilitat, la punteria, l’equilibri o també esports com bàsquet, ping-pong, bàdminton, entre altres.


En aquesta activitat aprendrem a fer ús del teclat de l'ordinador. Millorarem la velocitat, el coneixement i la pràctica de documents bàsics, l'ús de paper de còpia i tabulacions, consolidant així els coneixements que es van adquirint.

Green Valley focalitza l’aprenentatge en L’EXPRESSIÓ ORAL, eina bàsica per la comunicació, d’aquesta manera els alumnes aprenen anglès intuïtivament, de la mateixa forma que aprenen la seva pròpia llengua materna! Amb aquesta metodologia, els nens aprenen anglès utilitzant tots els seus sentits, amb jocs, cançons, moviments i sempre en un ambient distès i amè. La prioritat és entendre i parlar lliurement. I el més important, els nens no perden l’interès per l’aprenentatge de l’anglès, segueixen motivats!!! Actualment seguim el sistema metodològic i d’aprenentatge de la Universitat de Cambridge a partir del cicle superior de primària. Aquests coneixements són certificats a través dels diferents exàmens oficials.

Kitsune és un programa d'estimulació primerenca dirigit a nens d'Educació Infantil, de 4 a 5 anys, que treballa a partir d'una metodologia en tres dimensions: matemàtiques multisensorials, intel·ligència emocional i psicomotricitat. L'aprenentatge vivencial, la manipulació i l'experimentació a través del joc, l'emoció i la motivació són algunes de les seves peces clau i ajuda als infants a adquirir una sèrie de competències imprescindibles per al seu desenvolupament. Consulta la fitxa de l'activitat

Cursets de natació per a tots els nivells on els infants poden practicar i divertir-se dins l'aigua, es treballa la resistència, la coordinació, la destresa psicomotriu guanyant seguretat dels infants dins de l'aigua.

EXTRAESCOLARS TORREGROSSA | |||||
HORARI | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS | DIVENDRES |
8:00 - 9:00h | Acollida | Acollida | Acollida | Acollida | Acollida |
14:00 - 15:00h
|
ESCACS
(3r a 6è) amb Ramon Verdés |
MECANOGRAFIA
(3r a 6è) |
ANGLÈS
(3r a 5è) amb Green Valley |
LK_MAKE (4t a 6è) amb Robert Informatik |
|
16:30 -
17:30h |
CIÈNCIA I EXPERIMENTS
(I4 a 2n) |
LA MÀGIA DELS CONTES
(I3 a 1r) |
MULTIESPORTS
I PSICOMOTRICITAT (I3 a 3r) |
IOGA (I3 a I5) amb M José Parra |
KITSUNE
(I4 i I5) |
MECANOGRAFIA (3r a 6è) |
|||||
17:30 - 18:15h
|
NATACIÓ I4 i I5 al Club Natació Mollerussa |
|
|
|
|
NATACIÓ 1r a 3r al Club Natació Mollerussa |
|||||
NATACIÓ 4t a 6è al Club Natació Mollerussa |
|||||
18:15 - 19:00h |
NATACIÓ I3 al Club Natació Mollerussa |
Preus promocionals fins el 15 de setembre, a partir del 16 de setembre totes les activitats augmentaran 2€ a la quota mensual de tot el curs.
PREUS ACTIVITATS EXTRAESCOLARS QUÀLIA
PREUS ACTIVITATS EXTRAESCOLARS QUÀLIA
ACTIVITATS | PREU |
---|---|
Activitats 1h | 17,75€ |
PREUS ACTIVITATS EXTRAESCOLARS EXTERNES
ACTIVITATS | PREU |
---|---|
Anglès Green Valley | 42€/mes *40€ de quota inicial de matricula i material |
IOGA | 17,75€ |
KITSUNE | 28€ *26€ quota material inici de curs |
Natació | 17€/mes |
LK MAKE amb Robert Informatik |
49€/mes |
*Per tal de vetllar per la qualitat i la continuÏtat del monitoratge, no es fa retorn de la quota un cop iniciat el trimestre.
PREUS ACOLLIDES
ACTIVITATS | PREU |
---|---|
Acollida 1h | 43,75€/mes 3€/puntual |
*La quota fixa es cobrarà sencera, indepentdentment dels dies que se'n faci ús. Teniu l'opció de canviar a quota puntual abans d'iniciar el mes.
INICI ACTIVITATS
Les activitats s'iniciaran el dilluns 30 de setembre (sempre i quan es compleixi el mínim d'inscrits, en cas contrari avisariem a les famílies afectades de la NO realització de l'activitat) . Les activitats finalitzaran el divendres 30 de maig.
Les activitats s'iniciaran el dilluns 30 de setembre (sempre i quan es compleixi el mínim d'inscrits, en cas contrari avisariem a les famílies afectades de la NO realització de l'activitat) . Les activitats finalitzaran el divendres 30 de maig.
FUNCIONAMENT
La inscripció es realitzarà a través de la app a principi de curs i serà vàlida per tot l’any. Si hi ha algú que es vulgui canviar o esborrar de l’activitat podrà fer-ho abans de començar el següent trimestre posant-se en contacte amb Quàlia o a través del seu usuari a la app.
Les quotes d'extraescolars estan calculades tenint en compte els dies festius i de lliure disposició. Els pagaments seran mensuals i iguals cada mes, d'octubre a maig.
El període de preus promocionals durarà fins el dia 15 de setembre. Les inscripcions que es facin a partir d'aquell dia augmentaran 2€ a la quota mensual de tot el curs.
La primera setmana d’activitats, es podrà assistir a la classe de prova gratuïtament sempre que la família interessada truqui a Extraescolars Quàlia 615 95 34 84 o enviï un correu a extraescolars@lleurequalia.cat per reservar la plaça. La família també podrà parlar amb els monitors/es i mestres de cada activitat.
Gestió de les substitucions: en cas que algun monitor no pugui oferir l'activitat, es buscarà substitut especialista per poder oferir la mateixa activitat. Si es tracta d'una activitat molt específica i complicada de cobrir, s'oferirà monitoratge per poder fer opció d'acollida per qui ho necessiti. Si per motius més excepcionals no es pot cobrir l'activitat, s'avisarà a les famílies i s'anul·larà l'activitat, amb el retorn de la part de la quota corresponent.
SEGUIMENT DE L'ALUMNE/A
Recordem que Qualia fa un seguiment pedagògic de cada una de les activitats que realitzem a l’escola. Els alumnes que participin a les activitats realitzades per Qualia rebran un informe de seguiment de l’activitat a final de cada trimestre. A excepció de les activitats de gestió externa.
INSCRIPCIÓ I APLICATIU DE QUÀLIA
Podeu fer la inscripció a través de la APP/WEB https://app.lleurequalia.cat/ allà us haureu de registrar i crear un usuari des del qual podreu gestionar totes les extraescolars dels vostres fills o filles (altes, baixes, rebuts, canvis, etc.). Consulta el nostre tutorial per guiar-te en l'ús de l'app.
A banda d’inscriure-us a les activitats i gestionar totes les extraescolars dels vostres fills o filles (altes, baixes, rebuts, canvis, etc.) a través del vostre compte d’usuari, també podreu veure-hi les fotos que els monitors/es publiquin!
Per a qualsevol dubte ens podeu trucar o enviar un Whats App 615 95 34 84
Per a qualsevol dubte ens podeu trucar o enviar un Whats App 687 763 877(Extraescolars Quàlia) o enviar un correu a extraescolars@lleurequalia.cat