CASAL PATUFET DE GUISSONA
Fes la teva inscripció


DATES:
Del 21 de juliol al 29 d'agost de 2025


ESPAI:
Llar d'Infants Municipal Patufet


HORARIS:
ACOLLIDA: 7:45h a 8:45h (opció 30 minuts)
MATÍ: 8:45h a 13:30h
MENJADOR amb carmanyola: 13:30h a 15h


TIPOLOGIA DEL CASAL:
Casal per a infants de 0 a 3 anys. Activitats de descoberta i relació social en un entorn segur i acollidor.


PREUS SETMANALS:

PREUS PROMOCIONALS FINS A L'1 de JUNY.

SETMANA PREU SETMANA
Casal Patufet 63€/setmana

SERVEIS COMPLEMENTARIS:

SERVEI HORARI PREU
Acollida 1 hora 7:45h a 8:45h 13,5€/setmana | 3€/dia puntual
Acollida 30 minuts 8:15h a 8:45h 7€/setmana | 2€/dia puntual
Menjador amb carmanyola 13:30h a 15h 20€/setmana | 5€/dia puntual

1. Destinataris:

  • Infants de I0, I1 i I2
  • Descompte del 5% a cada un dels germans/es.
    Hi ha l’opció de fer el pagament en 2 vegades.

2. Condicions de mínim d'inscripció:

  • Hi ha un mínim de 9 inscripcions/setmana perquè el Casalet pugui obrir i un mínim de 5 inscripcions/ setmana perquè es puguin tirar endavant les aco lides. En cas de no poder realitzar-se s’informarà a les famílies.

3. Inscripcions:

  • S’ha de fer la inscripció per l’aplicatiu de Quàlia: app.lleurequalia.cat

4. Pagament:

  • La quota del casal Patufet es girarà en un sol pagament.

5. Preus i promocions:

  • Preus promocionals fins el 1 de juny
  • A partir del dia 2 de juny s’augmentaran un 10% els preus.

6. Absències i anul·lacions:

  • En cas que l’infant no assisteixi dies puntuals del casal Patufet, no es retornarà l’import dels dies no assistits, ja que estarà en ple funcionament i les seves despeses consolidades.
  • En cas d’anul·lació o renúncia, amb causa justificada:
    • Fins 1 de juny es retornarà el 100% de l’import.
    • Del 2 al 21 de juny  es retornarà el 50% de l’import.
    • A partir del 25 de juny, un cop iniciada l’activitat, només es retornarà el 25% de l’import.
  • Aquest escalat de retorn és degut a cobrir costos de contractació personal, material, organització i gestió.

7. Normes del casal:

  • No es permet dur joguines, aparells electrònics o telèfons mòbils.
  • Quàlia no es responsabilitza del material extraviat, perdut o malmès.
  • Es reserva el dret de no deixar participar en les activitats aquells infants que no segueixin les recomanacions dels educadors, posin en perill la seva pròpia seguretat i/o la d’altres persones.
  • En casos extrems de mal comportament o d’actituds que atemptin contra la dignitat dels companys i companyes, la integritat de les persones o les instal·lacions, els infants poden ser expulsats de l’activitat puntualment o permanentment.

8. Seguretat i assegurances:

  • Quàlia té contractades les assegurances d’accidents personals i de responsabilitat civil que estableix el Decret 137/2003, de 10 de juny, de regulació de les activitats en el temps lliure en les quals participen menors de 18 anys.

9. Beques i ajudes:

  • No es contemplen ajudes per a famílies nombroses o monoparentals.

10. Acceptació de les condicions:

  • La inscripció i participació en les activitats del casal Patufetsuposa l’acceptació de les condicions generals i de participació. En cas que l'infant no assisteixi dies puntuals, no es retornarà l'import dels dies no assistits, degut a que el casal ja estarà en ple funcionament i les seves despeses consolidades

11. Contacte:

  • Per qualsevol dubte podeu trucar a la coordinadora de Quàlia o enviar un correu a casals@lleurequalia.cat.

1. Quan es gira la quota?
El gir bancaria es farà a principi de juliol. Si heu posat l'opció de 2 pagaments es gira la meitat a principi de juliol i l'altra meitat a principi d'agost. A principi de setembre es girarà tot el que quedi pendent.

En cas de cobrar setmanes que finalment no es realitzin, els retornarà la part proporcional.

2. Fins quan puc apuntar-me una altra setmana?
Sempre que hi hagi places, et pots apuntar al casal fins el dimecres de la setmana anterior.

3. Es pot apuntar dies puntuals o la meitat de la setmana?
No oferim aquesta opció, ja que la programació pedagògica de les activitats són setmanals i els infants perdrien el fil si no venen cada dia. I si només venen un dia no entendran el funcionament del casal i poden anar perduts. A més, a nivell organitzatiu ens és molt complicat la gestió dels grups d'infants i monitors amb tanta possibilitat d'altes i baixes.

4. On puc veure la programació d'activitats i material necessari?
Cap a mitjans de juny, un cop feta la formació amb tot l'equip de monitors penjarem una setmana model a la web. A part, cada setmana us entregarem l'horari corresponent amb les activitats concretes i tot el que necessiteu saber.
Hi ha un programa diferent cada setmana on treballem diversos valors. Cada setmana està relacionada amb un eix d'animació que ens introdueix totes les activitats que es van realitzant.

5. Com es fa la comunicació amb les famílies?
Ens comunicarem amb les famílies a través de l'aplicació de Quàlia. A l'app podreu veure les fotografies que publicaran els monitors i monitores, i també us podreu comunicar amb el/la coordinador/a en cas de necessitar-ho. També podreu parlar-hi cada dia en les entrades i sortides.

6. Com es gestionen al·lèrgies i medicacions?
Si algun participant està seguint un tractament mèdic o té alguna al·lèrgia cal indicar-ho a l'hora de fer la inscripció i també cal que s'indiqui en el full d'autorització que les famílies ompliran. També cal que es porti la medicació necessària per a cada dia, la recepta mèdica amb les dosis corresponents i l'autorització de subministrament de medicaments signats. El director/a del casal o monitor/a referent de l'infant seran els responsables de subministrar la medicació.
REUNIÓ DE FAMÍLIES 2025
Quàlia, qui som i com organitzem els casals d'estiu
Eix d'animació, programació del casal i horaris
Reunió i informació sobre el Minicasalet
Pregunes Freqüents
Què portar, inscripcions i acampada