- Acceptem infants de cursos de I3 a 6è.
- Descompte del 5% a cada un dels germans.
- Hi ha un mínim de 9 inscripcions perquè el Casalet i/o les Acollides puguin obrir, en cas que no es pugui realitzar s’avisarà a les persones afectades.
- S’ha de fer la inscripció per l’aplicatiu de Quàlia: app.lleurequalia.cat
- Hi haurà l’opció de fer el pagament en dues vegades.
- Preus promocionals fins el dilluns 8 de Desembre. A partir del dia 9 s’augmentaran un 10% els preus.
- No es permet dur joguines, aparells electrònics o telèfons mòbils engegats al casalet, Qualia no es responsabilitza del material extraviat, perdut o malmès.
- Es reserva el dret de no deixar participar en les activitats aquells infants que no segueixin les recomanacions dels educadors/educadores, puguin posar en perill la seva pròpia seguretat i/o la d’altres persones. En els casos extrems de mal comportament, o d’actituds que atemptin contra la dignitat dels companys i companyes, o la integritat de les persones o les instal·lacions, o en cas de pertorbar greument la convivència i el normal desenvolupament de les activitats, els infants poden ser expulsats de l'activitat puntualment o permanentment.
- Quàlia té contractades les assegurances d’accidents personals i de responsabilitat civil que estableix el Decret 137/2003, de 10 de juny, de regulació de les activitats en el temps lliure en les quals participen menors de 18 anys.
- En cas d’anul·lació o renuncia, amb causa justificada, fins el 8 de desembre es retornarà el 100% de l’import. Del 9 al 22 de desembre es retornarà el 50% de l’import i a partir del dia 23 de desembre, un cop iniciada l’activitat només es retornarà el 25% de l’import.
- No es contempla ajudes per famílies nombroses o monoparentals.
- La inscripció i participació de les activitats del Casalet suposa l’acceptació de les condicions generals i de participació.
- Per qualsevol dubte podeu trucar a la coordinadora de Quàlia o enviar un correu a casals@lleurequalia.cat
Fes la teva inscripció
VILANOVA DE LA BARCA:
PREUS PROMOCIONALS FINS EL 8 DE DESEMBRE!
DATES
SETMANA A: 23, 24, 27 de desembre
SETMANA B: 30,31 de desembre i 2, 3 de gener
VILANOVA DE LA BARCA:
PREUS PROMOCIONALS FINS EL 8 DE DESEMBRE!
DATES
SETMANA A: 23, 24, 27 de desembre
SETMANA B: 30,31 de desembre i 2, 3 de gener
ESPAI
La Caracola
La Caracola
HORARIS
MATÍ: 9:00h - 13:00h
ACOLLIDA: 8:30h a 9:00h
ACOLLIDA: 13:00h a 13:30h
MENJADOR amb carmanyola: 13:00 a 15:00h
MATÍ: 9:00h - 13:00h
ACOLLIDA: 8:30h a 9:00h
ACOLLIDA: 13:00h a 13:30h
MENJADOR amb carmanyola: 13:00 a 15:00h
EDATS
De I3 a 6è
De I3 a 6è
PREUS
Servei | Setmana A | Setmana B |
---|---|---|
Matí (9h a 13h) - Socis AFA- | 30€ | 40€ |
Matí (9h a 13h) - No Socis AFA- | 33€ | 44€ |
Acollida (30 min) | 5,37€ | 7,12€ |
Menjador amb Carmanyola | 16,20€ | 21,60€ |
Acollida puntual (30 min) | 2€/dia | |
Menjador amb carmayola puntual | 5,8€/dia |
EIX D'ANIMACIÓ
La Nit de Reis és una de les nits més màgiques de l’any, esperada per petits i grans!Al Casal d’Hivern, coneixerem tres Camells súper enrotllats amb ganes de gresca i xerinola! Venen carregats de regals, però no tot seran bones notícies... Resulta que s'han perdut, i no troben el camí per arribar a casa nostra...La Zeta, el Cullerot i el Pintat son els tres camells més despistats d'aquest Nadal, i els encanten els esports, la creativitat i la cuina! Junts, els ajudarem a trobar el camí i descobrirem que els regals que ens porten, no son el que ens esperàvem, sinó que encara son més especials!
1. Quan es gira la quota?
El gir bancaria es farà a principi de juliol. Si heu posat l'opció de 2 pagaments es gira la meitat a principi de juliol i l'altra meitat a principi d'agost. A principi de setembre es girarà tot el que quedi pendent.
En cas de cobrar setmanes que finalment no es realitzin, els retornarà la part proporcional.
2. En les estones de piscina, qui vigila els infants?
A totes les piscines que anem hi ha socorrista de la mateixa piscina, a la vegada, el monitor/a estarà amb tota l'atenció i acompanyant els infants en tot moment. Abans de començar el casal, es revisa i s'acorda el protocol amb els gestors de la piscina.
És obligatori portar "manguitos" o algun sistema de flotació, a tots els infants que no sàpiguen nadar.
3. Fins quan puc apuntar-me una altra setmana?
Sempre que hi hagi places, et pots apuntar al casal fins el dimecres de la setmana anterior.
4. Es pot apuntar dies puntuals o la meitat de la setmana?
No oferim aquesta opció, ja que la programació pedagògica de les activitats són setmanals i els infants perdrien el fil si no venen cada dia. I si només venen un dia no entendran el funcionament del casal i poden anar perduts. A més, a nivell organitzatiu ens és molt complicat la gestió dels grups d'infants i monitors amb tanta possibilitat d'altes i baixes.
5. On puc veure la programació d'activitats i material necessari?
Cap a mitjans de juny, un cop feta la formació amb tot l'equip de monitors penjarem una setmana model a la web. A part, cada setmana us entregarem l'horari corresponent amb les activitats concretes i tot el que necessiteu saber.
Hi ha un programa diferent cada setmana on treballem diversos valors. Cada setmana està relacionada amb un eix d'animació que ens introdueix totes les activitats que es van realitzant.
6. Com es fa la comunicació amb les famílies?
Ens comunicarem amb les famílies a través de l'aplicació de Quàlia. A l'app podreu veure les fotografies que publicaran els monitors i monitores, i també us podreu comunicar amb el/la coordinador/a en cas de necessitar-ho. També podreu parlar-hi cada dia en les entrades i sortides.
7. Com es gestionen al·lèrgies i medicacions?
Si algun participant està seguint un tractament mèdic o té alguna al·lèrgia cal indicar-ho a l'hora de fer la inscripció i també cal que s'indiqui en el full d'autorització que les famílies ompliran. També cal que es porti la medicació necessària per a cada dia, la recepta mèdica amb les dosis corresponents i l'autorització de subministrament de medicaments signats. El director/a del casal o monitor/a referent de l'infant seran els responsables de subministrar la medicació.
El gir bancaria es farà a principi de juliol. Si heu posat l'opció de 2 pagaments es gira la meitat a principi de juliol i l'altra meitat a principi d'agost. A principi de setembre es girarà tot el que quedi pendent.
En cas de cobrar setmanes que finalment no es realitzin, els retornarà la part proporcional.
2. En les estones de piscina, qui vigila els infants?
A totes les piscines que anem hi ha socorrista de la mateixa piscina, a la vegada, el monitor/a estarà amb tota l'atenció i acompanyant els infants en tot moment. Abans de començar el casal, es revisa i s'acorda el protocol amb els gestors de la piscina.
És obligatori portar "manguitos" o algun sistema de flotació, a tots els infants que no sàpiguen nadar.
3. Fins quan puc apuntar-me una altra setmana?
Sempre que hi hagi places, et pots apuntar al casal fins el dimecres de la setmana anterior.
4. Es pot apuntar dies puntuals o la meitat de la setmana?
No oferim aquesta opció, ja que la programació pedagògica de les activitats són setmanals i els infants perdrien el fil si no venen cada dia. I si només venen un dia no entendran el funcionament del casal i poden anar perduts. A més, a nivell organitzatiu ens és molt complicat la gestió dels grups d'infants i monitors amb tanta possibilitat d'altes i baixes.
5. On puc veure la programació d'activitats i material necessari?
Cap a mitjans de juny, un cop feta la formació amb tot l'equip de monitors penjarem una setmana model a la web. A part, cada setmana us entregarem l'horari corresponent amb les activitats concretes i tot el que necessiteu saber.
Hi ha un programa diferent cada setmana on treballem diversos valors. Cada setmana està relacionada amb un eix d'animació que ens introdueix totes les activitats que es van realitzant.
6. Com es fa la comunicació amb les famílies?
Ens comunicarem amb les famílies a través de l'aplicació de Quàlia. A l'app podreu veure les fotografies que publicaran els monitors i monitores, i també us podreu comunicar amb el/la coordinador/a en cas de necessitar-ho. També podreu parlar-hi cada dia en les entrades i sortides.
7. Com es gestionen al·lèrgies i medicacions?
Si algun participant està seguint un tractament mèdic o té alguna al·lèrgia cal indicar-ho a l'hora de fer la inscripció i també cal que s'indiqui en el full d'autorització que les famílies ompliran. També cal que es porti la medicació necessària per a cada dia, la recepta mèdica amb les dosis corresponents i l'autorització de subministrament de medicaments signats. El director/a del casal o monitor/a referent de l'infant seran els responsables de subministrar la medicació.
REUNIÓ DE FAMÍLIES 2024